Betalingen

Betaalmogelijkheden

Betalen houden wij graag simpel en veilig, dit kan bij ons op 10 manieren!

iDEAL

Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Creditcard

Bij Greeneggtotaal.nl zijn creditcards van o.a. MasterCard en Visa van Nederlandse en Belgische aanbieders meer dan welkom.

Overboeking

Maak het openstaande orderbedrag over wanneer het jou uitkomt. Wij versturen het pakket direct wanneer de betaling ontvangen is!

GreenEggTotaal Cadeaubon

Cadeaubonnen. Leuk om te krijgen. Maar nog leuker om er één weg te geven.

PayPal

Bij Greeneggtotaal.nl kun je natuurlijk ook betalen met PayPal.

Betalen bij levering

Bij Greeneggtotaal.nl kun je ook betalen bij levering! Wil je liever niet vooruit betalen maar pas als alles keurig geleverd en geïnstalleerd is? Kies er dan voor om te pinnen of contant af te rekenen bij levering. Onze mobiele pin zorgt er voor dat je kunt afrekenen bij één van onze eigen bezorgers. Dit is mogelijk bij bestellingen hoger dan 1250 euro

Afterpay

Nieuw bij Greeneggtotaal.nl is achteraf betalen middels AFTERPAY. Betalen doe je achteraf, nadat je de bestelling veilig ontvangen hebt. Dan weet je zeker of het product bevalt en betaal je alleen voor wat je wilt houden.

Betaling mislukt of geweigerd?

Wanneer de betaling door ons is ontvangen kunnen wij van start gaan om de order te verwerken! We doen er alles aan uw bestelling diezelfde dag te versturen, dat kan alleen als wij de betaling ontvangen hebben. Gaat het nooit mis? Nou ja, bijna nooit. Wanneer de betaling vertraagd bij ons binnenkomt kan het gebeuren dat uw bestelling een dag vertraagd is. De oorzaak kan zijn een storing bij uw bank.

Heeft u de betaling gedaan per iDEAL?

Maar twijfelt u of dit goed gegaan is? Kijk dan altijd op uw bankafschrift of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven. Is dit niet het geval, dan is de betaling niet gelukt en is de bestelling niet goed bij ons doorgekomen. Wij adviseren dan om de bestelling opnieuw te plaatsen of contact met ons op te nemen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij u aan om even te wachten. Het kan tot een uur duren voordat wij uw betaling hebben ontvangen. In sommige gevallen kan het zijn dat de orderbevestiging in uw spam-box terecht is gekomen. Controleer daarom deze ook altijd.

Als u na een uur nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op en helpen wij u graag verder!

Afgekeurde creditcard betalingen?

Het kan gebeuren dat uw betaling wordt geweigerd, wat natuurlijk erg vervelend is. Helaas hebben wij geen inzage in de redenen. Vaak heeft het te maken met limietinstellingen. De bestelling wordt automatisch geannuleerd en er zal geen geld worden afgeschreven. U wilt de bestelling toch nog ontvangen? Probeer dan een andere betaalmethode of neem contact met ons op.

Waarom controleren wij creditcard betalingen?

Om u te beschermen tegen frauduleuze betalingen controleren wij alle creditcard betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en automatisch goed- of afgekeurd. Een betaling wordt bijvoorbeeld afgekeurd, wanneer er onjuiste gegevens worden ingevuld, zoals bijvoorbeeld een verlopen vervaldatum of een onjuiste CVC-code. GreenEggTotaal gaat zeer betrouwbaar met uw gegevens om en u hoeft ook niet bang te zijn dat uw gegevens op straat komen te liggen.

Uw factuur inzien?

Wij versturen uw factuur altijd per mail bij de orderbevestiging. En wanneer u een account aanmaakt bewaren wij u factuur ook digitaal. Deze kunt u ten allen tijden inzien, wanneer u inlogt in uw account!

Terugbetaling

Heeft u bij een retour liever uw geld terug? Geen probleem, dit storten wij direct na ontvangst terug op uw rekening.

Zakelijke rekening

Zakelijke klanten kunnen bij ons ook op rekening aankopen. Bij zakelijke bestellingen graag uw bestelling per mail doorgeven contact@greeneggtotaal.nl. Wij nemen dan altijd persoonlijk contact met u op om een afspraak te maken voor levering.

Kom je er niet uit?

Heb je nog meer vragen over onze producten óf onze services? Dan helpen wij jou graag verder. We zullen er alles aan doen om je te voorzien van de informatie die je nodig hebt.

Je kunt contact opnemen met ons via de onderstaande mogelijkheden.

Maar je kunt ons natuurlijk ook bellen via 016 750 06 23