Betalingen

Betaling mislukt of geweigerd?

Wanneer de betaling door ons is ontvangen kunnen wij van start gaan om de order te verwerken! We doen er alles aan je bestelling diezelfde dag te versturen, dat kan alleen als wij de betaling ontvangen hebben. Gaat het nooit mis? Nou ja, bijna nooit. Wanneer de betaling vertraagd bij ons binnenkomt kan het gebeuren dat je bestelling een dag vertraagd is. Een storing bij je bank kan hiervan de oorzaak zijn.

Creditcard betaling afgekeurd?

Het kan gebeuren dat je betaling wordt geweigerd, wat natuurlijk erg vervelend is. Helaas hebben wij geen inzage in de redenen. Vaak heeft het te maken met limietinstellingen. De bestelling wordt automatisch geannuleerd en er zal geen geld worden afgeschreven. Je wilt de bestelling toch nog ontvangen? Probeer dan een andere betaalmethode of neem contact met ons op.

Waarom controleren wij creditcard betalingen?

Om je te beschermen tegen frauduleuze betalingen controleren wij alle creditcard betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en automatisch goed- of afgekeurd. Een betaling wordt bijvoorbeeld afgekeurd, wanneer er onjuiste gegevens worden ingevuld, zoals bijvoorbeeld een verlopen vervaldatum of een onjuiste CVC-code.

Factuur inzien?

De factuur van je bestelling ontvang je per mail bij de orderbevestiging. En wanneer je een account aanmaakt wordt je factuur ook digitaal bewaard. Deze kun je ten allen tijden inzien wanneer je inlogt in je account!

Retouren

Ik wil een pakket retourneren

Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen. Vul hiervoor het retourformulier in en retourneer gratis het ongewenste (niet gebruikte) product.

Hoe werkt het retourproces?

Wanneer wij het retourformulier hebben ontvangen, ontvang je van ons een label. Print dit label en plak deze op de doos. Het enige wat je nog hoeft te doen is het pakket af te geven bij een DHL pick-up point. Na ontvangst crediteren wij het volledige aankoopbedrag of sturen we het gewenste nieuwe product.

Wil je een ander product ontvangen?

Geef dit aan op het retourformulier, nadat wij je retour hebben ontvangen ontvang je circa 1 dag later het gewenste product in huis. Een eventueel verschil in prijs wordt gecrediteerd of berekend. Hiervoor ontvang je een betaallink. Het verschil kan je dan betalen met dezelfde betaalmethode als waar je de bestellingen mee hebt betaald.

Mijn product is beschadigd geleverd

Dat is balen natuurlijk! Ondanks onze zorgvuldige verpakkingen, kan het zijn dat tijdens transport je bestelling beschadigd is geraakt.
Meld het ons direct via het retourformulier of bel met onze klantenservice. Wij sturen je vervolgens een nieuw exemplaar.

Wat is de status van mijn retour?

Wanneer wij je retour hebben ontvangen, sturen we een bevestiging per mail. In deze mail staat tevens de bevestiging dat we de credit van het volledige aankoopbedrag hebben uitgevoerd. De volgende dag staat het geld weer op je rekening!
Vragen over je retour? Neem dan gerust contact met ons op.

Bezorgen

Hoe werkt onze bezorgservice?

Wanneer je voor 16.00u bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag door ons verzonden. De Big Green Egg wordt door ons kosteloos bezorgd op het moment dat het jou uit komt. Wij bieden ook de service aan om de Big Green Egg te komen installeren door onze EGGsperts. Het installeren doen wij tegen een meerprijs van €85,00. Heb je vragen over het gebruik, stel ze gerust aan één van ons EGGsperts tijdens de installatie!
Ben je niet thuis, dan wordt het pakket indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs. Als de bezorger is langs geweest krijg je daar altijd bericht over.

Track & Trace codes?

Op het moment dat het pakket bij ons de deur uit gaat, ontvang je van ons een e-mail met daarin de verzendgegevens, zodat je de bestelling kunt volgen.
Mocht je nog vragen over je bestelling hebben dan staan wij iedere dag vanaf 09.00u tot 17:00u voor je klaar!
Bevalt het product je niet? Dan kan je het zonder reden retourneren, waarna wij het volledige aankoopbedrag crediteren. Dit kan binnen 30 dagen, daarbuiten in overleg.

Ik heb een vertraagde levering

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat is onze belofte en daar kan je op vertrouwen.
Gaat het dan nooit mis? Nou ja, bijna nooit. Als het dan toch mis gaat, kun je er van uitgaan dat we alles-op-alles zetten om je bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen.

Pakket niet ontvangen?

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is erg vervelend, maar geen zorgen. We doen er alles aan om het pakket zo snel mogelijk alsnog te leveren.
Controleer hierbij de onderstaande punten:

  1. De Track en Trace gegevens, hierin staat aangegeven waar het pakket geleverd is of wat er aan de hand is.
  2. Klopt het bezorgadres?
  3. Je brievenbus? Heb je een niet-thuis-bericht ontvangen van onze bezorger? Mogelijk is het pakket bij de buren afgeleverd? Of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland? Je vindt het terug op het niet-thuis-bericht.

Heb je dan alsnog het pakket niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag.

Is je bestelling beschadigd geleverd?

Neem dan contact met ons op en wij sturen je een nieuw product!

Kan ik een bestelling ook afhalen?

Je kunt je bestelling ook afhalen in onze vestiging in Steenbergen. Deze keuze kan je selecteren bij het afronden van je bestelling.

Garantie

Garantie Big Green Egg en accessoires

Wij staan achter de kwaliteit van onze producten (modellen, tafels en accessoires). Tot op de vandaag wordt iedere Big Green Egg voordat deze de fabriek verlaat grondig geïnspecteerd. Dankzij deze inspectie durven wij te garanderen dat de producten van de hoogste kwaliteit en de beste van zijn soort zijn.

Gaat er toch iets kapot? Dan bieden wij uitstekende garantievoorwaarden en eersteklas service!
Wij bieden een beperkte levenslange garantie op het materiaal en de constructie van alle keramische onderdelen van de EGG. Op andere onderdelen bieden we een beperkte garantie.

Wil je precies weten waar en hoe lang je garantie krijgt download de garantievoorwaarden en lees onze garantievoorwaarden voor meer informatie.

Garantie meubels en buitenkeukens

GreenEggTotaal onderscheid zich met diverse soorten en maten buitenkeukens. Deze zijn veelal gemaakt van duurzame houtsoorten. Hout is een mooi natuurproduct en heeft daarom de nodige onderhoud nodig.
Het werken van het hout is de vervorming die in het hout optreedt onder invloed van vocht en zonlicht. Hierdoor kan het hout zwellen, krimpen of verkleuren.
Is het hout opgedroogd dan is van het zwellen en krimpen niets meer te zien. De verkleuring van hout door het blootstellen aan zonlicht ofwel UV-straling is wel blijvend. Dit wil je natuurlijk voorkomen, daarom een aantal eenvoudige onderhoudstips voor het behoud van je tafel of buitenkeuken.

  • Afdekken, staat je meubel onafgedekt in de tuin of terras, dan adviseren wij een afdekhoes mee te bestellen, welke beschermd tegen vocht en uv-straling. Voor ieder model buitenkeuken is er een hoes op maat beschikbaar.
  • Behandel het hout met een transparante olie of beits. Hierdoor bescherm je het meubel tegen weersinvloeden. Wij kunnen je hierover adviseren.
  • Staat je meubel overkapt? Dan is een hoes niet per se nodig, maar adviseren wij dat wel!
  • Er zijn ook mensen die het verkleuren/de werking van hout juist mooi vinden. Dan is afdekken dus niet nodig! Ook kun je er voor kiezen enkel de Green Egg af te dekken d.m.v. de Dome Cover.

Op alle meubels/buitenkeukens geldt een garantietermijn van 2 jaar.

Registratie en garantiebewijs

Je factuur is zowel je aankoopbewijs als garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed. De levenslange garantie op je Big Green Egg is uniek en met je aankoopbewijs kun je deze claimen. Tevens kun je op www.biggreenegg.eu je Big green Egg registreren. Dit raden wij aan! Ben je je aankoopbewijs kwijt dan geldt nog altijd het bewijs van registratie wat geldig is voor de garantie. Gelukkig kunnen wij melden dat dit zelden voorkomt! De factuur ontvang je bij de orderbevestiging.

Onze nieuwsbrief

Wees als eerste op de hoogte van alles bij Greeneggtotaal — denk aan events, nieuwe producten en speciale releases. Ja, er komen goede dingen aan!

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe we jouw persoonsgegevens verzamelen en verwerken.

Onze vestigingen

Greeneggtotaal heeft in totaal 4 vestigingen waar je van harte welkom bent in onze showrooms. In de showrooms kun je het meeste van de producten in het assortiment bekijken, maar ook eventueel direct kopen. Mocht je vragen hebben over onze producten, diensten en of vestigingen?

Chat met ons